سوتک

انسان نمی تواند به همه نیکی کند ولی می تواند نیکی را به همه نشان دهد

اکو توریسم

اکو توریسم:

صبح روز بعد از خواب که بیدار شدیم هوا نسبتا سرد بود و یه صبحانه کامل خوردیم ساعت حدودا 9 بود که بجه ها قایق بادی رو اماده کردن واسه شنا و گشت در دریاچه ما که شنا بلد نبودیم با جلیقه و قایق رفتیم واسه گشتن اطراف دریاچه که به نظر من مناظر خیلی بکری داشت و حسابی لذت بردیم تا ظهر که دوباره یه نهار کنسروی خوردیم و دوباره یه استراحتی کریم بعد اون رفتیم واسه جمع کردن هیزم با اره وتبر که حداقل شب یه چای با اتیش بخوریم راستی اگه خواستین یه همچین جاهایی برین حتما یه اره یا تبر با خودتون ببرین البته در اونجا امنیت کافی و پلیس ومحیط بانان سازمان محیط زیست هستند ولی از نظر امکانات اونجا در حد صفر است و اگر واسه کسی توی اب مشکلی پیش بیاد هیچ امکاناتی نیست و باید دست به دعا شد یا معجزه ای رخ بده. اونجا حتما یه لنسر برای ماهیگیری باید داشت ما اونجا چند تا ماهی هم گرفتیم که یه ناهار رو سر کردیم جاتون خالی.یه دو سه روزی اونجا    موندیم به دور از زندگی ماشینی و کاملا طبیعی که تماس گرفتن که باید هر چه زودتر خودم رو برسونم به یکی از استانهای چنوبی واسه استارت یه سری دستگاه خاص من هم مجبور شدم از گروه جدا بشم و پای پیاده با راهنمای محلی برگردم درود ولی پیشنهاد می کنم اونجا گروهی سفر کنین چون راه طولانی است و با گروه خستگی راه رو نمی فهمی.خلاصه بعد از 5 ساعت پیاده روی رسیدیم به درود در حدود ساعت 16 بود رسیدم به اونجا که با قطار شب خسته و کوفته رفتم تهران اونجا هم بعد از چند ساعتی استراحت در خوابگاه شرکتمون با پرواز رفتم به سمت جنوب. فعلا تا بعد ..........

----------------------------------------------------------------

" توی زمانی داریم زندگی میکنیم که تمام مفاهیم و

مقیاسها دارند معنی خودشان را از دست میدهند و

دارند- نمیخواهم بگویم بی ارزش – در حال متزلزل شدن

هستند... دنیای بیرون انقدر وارانه است که

نمیخواهم باورش کنم."                                                                                                                                                                  فروغ فرخزاد

------------------------------------------------------

قوانین عجیب در انگلستان:

1- مردن در داخل مجالس پارلمان غیرقانونی شمرده می شود. ‏

‏2- قرار دادن یک تمبر پستی حاوی تصویر پادشاه انگلیس به صورت وارونه بر روی پاکت پستی اقدامی ‏خیانت آمیز است .‏

‏3- در لیورپول زنان حق نمایاندن سینه های خود را ندارند مگرآنکه کارمند یک مغازه فروش ماهی در ‏ناحیه گرمسیری باشند. ‏

‏4- خوردن شیرینی های "مینس پای" در روز کریسمس ممنوع است.

‏5- در اسکاتلند اگر کسی در خانه شما را بزند و خواهان استفاده از توالت شود باید به وی اجازه دهید ‏که وارد خانه شود.

‏- 6-در انگلیس یک زن باردار می تواند قانونا در هر نقطه ای قضای حاجت کند حتی در کلاه یک سرباز!

‏7- سر هرگونه نهنگ مرده که در سواحل بریتانیا پیدا شود متعلق به پادشاه است و دم آن متعلق به ‏ملکه .

‏8- در صورت برخورد با یک مالیات چی، نگفتن هرچیزی که شما نمی خواهید او بداند غیرقانونی است ‏اما نگفتن اطلاعاتی که شما تصور نمی کنید او از آن مطلع باشد قانونی است .

‏9- وارد شدن به محل پارلمان با لباس زرهی غیرقانونی است. ‏

‏10- در شهر یورک انگلیس قتل یک اسکاتلندی در داخل دیواره های شهر باستانی تنها زمانی قانونی است که وی حامل یک تیر و کمان باشد! ‏